23:e sept.....

Idag har det varit en riktig slappar dag.......

Varit vägen om Winerkonditoriet och pratat lite med Linda.

Nu på em, kom lilla faster en sväng. så vi drack kaffe och åt tårta!

Josefine ringt. hon har varit på NÄL för sin hals. Säger bara det...att..äntligen! Skall hon ta bort sina halsmandlar.
Skulle varit gjort för flera år sedan!

Annars inget spec.

Mr M är i Sthlm...lite avis faktiskt!!!

Men skall ju också åka dit, fast lite längre fram i höst.
Kan vara bra att inte ha ngt gips...kanske....

Måste bara skriva en annan sak....besväras av munsår ibland.

 Finns ingenting som jag inte provat, och det jag har provat har inte hjälpt!

Nu läste jag för ett tag sedan, om en helt ny salva, som man får på recept.

Måste säga...äntligen någonting som fungerar...har bara smörjt i två dagar, och redan har det börjat torka....

Är en dyr salva..men spelar ingen roll om den hjälper!

Den heter Xerclear.


i morgon bitti, skall jag till ortopedmot..och träffa en gipstekniker.

Skall bli av med detta gips och stygnen, och sedan nytt gips i 4 veckor.

Skall bli spännande och se hur det ser ut!!!

Nu, skall jag ta en kopp kaffe och bara mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0