4:e sept....

Fantastisk dag...sol och varmt!

Pia och jag varit en sväng på stan, sedan med henne hem och blev bjuden på lunch. Lyxigt!

Hämtat Yo efter jobbet, så vi åkte till Snäckan och satt där i solen...mmmm
Sen gick vi en sväng...såg ett par brudpar...mysigt.
Såg massor av uppklädda människor utanför Socitetssalongen....tänk så fantastiskt...att först gifta sig och sedan ha festen där!
Är ett vackert hus som är gjort för att ha fest i....
Vet ju hur atmosfären i huset är...eftersom jag själv hade mitt 50-års kalas där!

Lena ringt, så vi pratade länge..så under tiden vi pratade bestämde jag att 21:a sept skall jag ha tjejträff...på kvällen. Skall bli sååå kul..var ett tag sedan vi tjejer träffades tillsammans.

Annars blir det en lugn kväll! Är så skönt ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0