7:e sept...

Måste börja att citera Mian Lodalen...

"Det finns egentligen bara en hake med kärleken, den ständigt närvarande rädslan att förlora den"

Tycker detta är såå bra!! Tackar Yo...för det var hos dej jag läste detta!

Nu börjar jag verkligen bli varse att hösten är i antågande.
Igår när jag tittade på en del träd...såg jag att vissa löv, nu börjar att skifta färg.

Hösten är fantastisk..när det är sol, samt att luften är hög och klar!..och det är sådant väder som det varit det mesta idag..!!!

Haft frukostmys med Mr M...alltid lika trevligt! Förstår inte...hur vi kan ha så mycket att diskutera...men är såå mysigt!!

Fick ett vadderat kuvert med posten idag. Tänkte hmm...vad är detta?
 Var från glädjespridaren.se. Fattade ingenting?

Men inuti låg ett kort från Älskade Josefine! Samt en kolarem..(godis alltså)) Den ungen..hihi...slutar aldrig upp att förvåna mej! Så gulligt!
Tackar för den..mm..såå god!!

Sen på em..åkte jag till Laneberg och "bästaste" Karin.
Tillbringat en härlig eftermiddag där...laddat batterierna..

Nu på sen em ringde älskade Josefine!!

 Flygresan hade gått bra! Skönt!
Hotellet var sådär...sängarna inget vidare och frukosten...nja...
Men för övrigt...ett fantastiskt väder...nähä...säger du det....
Varmt...och hon sa att när hon gick i havet...så svalkade det knapp inte...hade passat mej...perfekt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0