Aj...aj....

Sovit av och till under natten. Inte riktigt vetat hur jag skall ha armen. Legat med den högt iaf.

Gick upp vid 05.30 för att gå på toa, så långt allt väl...hade även tänkt att hämta ,mina värktabl.
Men icke...höll på att svimma på toa...fick gå och lägga mej igen....kallsvetten bara rann.

Smsade Yo att jag nog behövde lite hjälp....men sen blev det bättre..så jag kunde gå upp.

Lever på värktabl....

Sen strax efter 07 kom Yo...sååå gulligt..hon gjorde frukost och vi satt i min säng och åt.
Jättemysigt!

Har duschat och tvättat håret....så gott det nu går....är ju envis...så trots att jag är vänsterhänt..el lite dubbelhänt....såå ger jag mej aldrig!
Skall klara saker själv...."kan själv" allt utom att diska!

Ligger i soffan...sover lite...tittar lite på tv.

Sist men inte minst....svarar på sms och i tfn....ännu en gång....Fantastiska nära och kära jag har!

Fått sms av Mr M i morse...hade ju varit trevligt om han dykt upp här....

Var bara tvungen att föreviga handen.....







Kan knappt tro..att detta är min vänsterhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0