Ännu en begravning......

Börjar med att tacka! Älskade Josefine, för att hon orkade följa med idag! Är såå tacksam för det!! Vet inte hur jag skulle klarat av att  kört  så långt.
Men klart, allt går!

Åkte vid 08.15 idag till Strömstad.

Kallt varit frost inatt...hög klar luft och solen har skinit hela dagen...

Fantastiska dag!!!

Åkte tillsammans med min kusin, hennes man, min mamma..och vi till kyrkan.
Där mötte vi upp dom andra.

 Var så vackert.....

Lilla mamma var så ledsen.....jag pratade lite vid kistan samt läste ett par verser av dikten som jag läste på pappas begravning.











Hoppas att det räcker...nu på ett tag, med begravningar!!!

Efter akten åkte vi hem till Ulla, där vi åt buffe´med kallskuret, samt kaffe och tårta.

Efter det åkte Josefine och jag hem.

Suttit i solen på balkongen, och bara varit nu i em...sååå skönt!!!

Ikv kommer Pia en sväng på ett glas vin...skall bli riktigt gott...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0