Att ett lite finger...kan göra såå ont.....

Ja säger då det...men har ännu en dag best...inga värktabl.

Inte så att jag slår mej för bröstet och tycker att jag är bra. Bara för att jag inga tar...
Men är ingen tabl människa!

Klart att behöver jag så tar jag....

Sovit sådär...

När jag gick upp i morse, var det verkligen höst...

Mulet och regn...sen lite bättre fram på em. Men nu regnar och blåser det igen.

Mys att vara inne och tända massor av ljus!

Idag har jag träffat Helene, blir verkligen såå glad av att träffa henne! Detta smittande skratt. Underbart!

Fikat med Yo och Josefine.

Fått en flaska rödvin som tack för hjälpen..av Josefine. Såå gulligt! Tackar!!
Men hjälper gärna till...utan gåvor!

Sen var vi med Josefine när hon röstade.

Annars inte gjort ngt spec..nu på sen em.

Nu slappar jag bara i soffan..med armen i högläge....

Smsat lite med Mr M....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0