Bättre idag...

Sovit bra inatt. Kanske berodde på att jag tog tabl, precis innan jag skulle sova!

Regnat lite av och till idag.

Vid middtid, hämtade Yo, mamma och mej. Så vi åkte en sväng till Snäckan.

Sen hem, Pia kom en sväng på en kopp.

Mamma har lagat mat och diskat. Känner mej riktigt lyxig!

Iof sig inga problem för mej att laga mat, men diska...nej det kan jag ju inte göra!

Idag har jag bara tagit alvedon, ännu så länge...tänkte spara värk tabl tills jag går och lägger mej. Om jag nu behöver ngn...vet inte det ännu.
'
Klart att det har gjort ont idag, men inte alls lika jävligt...som dom andra dagarna!
Ser nu nedanför gipset...på armen..att den börjar anta en gulaktig färg...är ett blåmärke som sakta men säkert växer fram!
Fingrarna ser fortf ut som prinskorvar...ngt svullna..känns även, när jag försöker böja dom...

Men vet ju att det blir bättre......

I morgon skall jag försöka att köra bil...hmm...undrar hur det skall gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0