Fredag igen...tiden bara rusar fram.....

Vaknade 04.00 med ett ryck.. Vet inte varför, måste ha drömt ngt. Hur som helst somnade jag om!
Vaknade efter 07, av sms av älskade Yo, där hon skrev...faaan så kallt det är. Ha ha...
Då kändes det extra skönt att ligga kvar i sängen!!!

Gick så småningom upp..fixade till mej.

Sen tog jag en promenad till Einars konditori, där jag köpte frallor. Sen vidare till Lisa och åt frukost! Så mysigt att sitta på hennes fantastiska balkong och titta ut över stan.
Hela hennes lägenhet har blivit sååå fin...badrum och balkong är ju nygjort....sedan håller hon själv på att bl a tapetsera sin hall. Blev också...jättebra!

Efter frukost och massa prat..gick jag på stan och handlade lite. Köpte bl a nya blommor till köksfönstret, på torget.

Sen hem...suttit på balkongen..och läst. Då var det sol och så varmt....mmmm.

Nu ikv skall Pia komma hit på lite ost och vin....så trevligt!!!

Tänk, ännu en gång! Så viktigt det är med alla dessa goda vänner jag har! Känner också att jag har privilegiet att ha många sådana.
Gäller att man är rädda om varandra och vårdar sin vänskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0