Frukostmys....

Trött..när mob alarmet gick igång..precis som igår...

Funderade på att ligga kvar och låta ngn annan....göra frukosten!!!

Segade mej upp, fixade frukost...Mr M kom på frukost...lika mysigt som vanligt!

Lunchat med Marianne.....

Nu på em var Yo, Josefine och jag på Torp.

Hem...städat...
Har en såå konstig känsla.....känns som det blöder...under gipset. Kan inte riktigt förklara..men det känns som om det rinner...ngt under. Märklig känsla.

Varit sol idag..men blåsigt.

Imorgon blir det en tung...dag igen!

Begravning för min lilla moster.








Mosters älskade Smögen!

Har tillbringat så mycket tid på Smögen, när jag var barn.

Har en kusin som är 3 år äldre än mej. När vi växte upp..var vi som syskon.

Eftersom min moster med familj bodde på Smögen och vi inte långt därifrån...blev det att vi umgicks mycket!

tänk så många "hyss" vi gjorde...:)

Tyvärr kommer vi inte att ses i morgon, pga olika anledningar.

Men vi skulle ses en annan dag. Ser fram emot det...var så länge sedan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0