Hösten......

Ja, nu är det höst på alla sätt och vis...
Dels vädret...sen stängde Snäckan idag...

Ja, vad har jag gjort denna söndag, då?

Minsta möjliga...haft en slappar dag. Iof sig kan jag tyvärr inte göra så mycket.
Men klart försöker..men har ju insett att allt inte går. Vilket gör mej galen...hihi

Försöker att böja fingrarna och bl a på så vis träna lite....

Hoppas att det...SNART, kommer att sluta att värka....

Nu på em var Yo och jag på Snäckan...hon åt sin efterlängtade räkmacka!

Vi passade på att njuta. Nu stänger dom ju för renovering.

Skall vara klart i april!

Höll på att frysa ihjäl..en nej inte riktigt...när vi var ute förut.

Så kallt...och ingen jacka kan jag ha på mej.

Ja ja...jag vet! Har fått erbjudande av Yo..att låna en av hennes jackor. Det får nog bli så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0