Höst...och regn.....familjerelationer.....

Tittar ut nu....regnet verkligen vräker ner...nu är det verkligen höst!

Har ingenting emot det...tycker om att mysa och kura...tända ljus, krypa upp i soffan och bara ha det gott!

Sovit dåligt inatt igen....har väl varit och är mycket runt omkring mej...men blir väl bättre..snart!

Lunchat med Lisbeth.

Sen hem och städat...tänk så mycket man kan göra med bara en hand...otroligt. Tvättat golven bl a...:)

Sen hörde Josefine av sig...så vi best att hon, Niklas och jag skulle ses på en fika på stan.

Tar ju tid för mig numera..så jag behöver gott om tid..för att ta på mej...

Sen hem...och bara tagit det lugnt.

Lilla mamma ringt, så hon hade varit hos doktorn idag...tagit lite prover, samt fått en cortison spruta i handen. Hoppas att den hjälper...så att hon slipper att ha ont!

Vaknade inatt av ett sms...från ett nr jag inte kände igen.

Sedan har detta nr smsat mej under dagen och nu ikv. Har ingen! aaaning...om vem det är.

Tittar just nu på Idol...vilken tjej...guud vilken röst! Vilka talanger det finns!! Linda Eriksson heter hon.

Hände inget spec igår..hade ju drömt om det datumet...men det har ju hänt saker innan.....

Kan inte släppa tanken, på när man inte är sams med sin familj...så tragiskt.

Tiden vi har här är alldeles för kort...för att slösa bort den!

Tänker mycket..på mina kusiner...deras lilla mamma skall begravas...en av dom kommer inte på begravningen...samma kusin får inte vara med i sin mammas dödsannons.....
Klart att vederbörande kan ha en egen...i en annan tidning..men hur skulle det se ut..?

Är sååå tragiskt...tar inte parti för ngn...man kan förstå..den som inte går!

Tror inte det hjälper att jag försöker övertala...så det får bli...ett barn med familj som saknas.....
på sin egen mammas begravning......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0