Min födelsedag.....samt...22 sept....




Vaknade av mobtfn 07.30....i andra änden var det Yo som sjöng och hurrade...hi hi...

Gick upp..fixade tårtorna..bl a.

Sen vid 10.00-tiden kom Mr M.....så skönt..när det inte är ngn stress




Sen på em kom Helene hit...helt otroligt..hade dagen innan funderat på att köpa ett armband...och vad fick jag?





Armbander kommer från Egypten...och är mitt namn i Heiroglyfer. Blev såå glad!

Sen kom mina döttrar..dom hjälpte mej att skära grönsaker till den Grekiska salladen som jag skulle bjuda på.

Av dom fick jag en middag..blev så glad! Skall bli så mysigt, att gå ut och äta med dom!!

Sen kom tjejerna jag bjudit...ett par kunde tyvärr inte komma.

Vi åt sallad och drack vin...jättemys!

"Bonus dottern " sov över!



















22:a sept....

Vaknade tidigt.

Vi åt frukost och efter den...gick vi lite på stan...sen fikade vi på Lejas





"Bonus dottern "


Sen åkte Anneli hem...jag hämtade Josefine, så hon körde mej till vårdcent i Ljungskile.

Varit hos doktorn...så nu har hon skrivet en remiss...även för min hö tumme....

Sen var Josefine med mej hemma...på kaffe och tårta.

Nu ikv jobbar Josefine...fick ett mms av Mr M förut...på honom och Josefine...han hade stannat där på hemvägen från Gbg.
Han visste alltså att hon jobbade...:)

Nu ikv blir det en lugn och slapp kväll i soffan. Skall titta lite på tv.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0