Nytt gips.....

Sovit dåligt...har fortf ont...

Upp tidigt...skulle vara på lasarettet 08.30.

Fått gipset borttaget...oj oj..vilken liten skrynklig arm det var under allt...ha ha...så skönt att bli tvättad....sen fick jag se min lilla tumme....vet ju att jag har en...men inte känt den på 14 dagar. Känner den fortf..inte!

Såret såg fint ut..men hade fastnat lite, så det blödde.

Men läkt så fint..så man ser  knappt att det är ett sår..el ärr..sen togs stygnen...15 st.

Nytt gips..blev lite smidigare..skall ha detta i 4 v.






Lite smidigare....


Efter las...träffade jag Malin och Julia på Lejas...sen lunchat med Lisbeth.

Nu i em...var Josefine, Niklas och jag...på Lejas.

Har fortf...hmm...ont...mmm...ngt..måste ta en tabl, sen.....

Ja kära döttrar...då är det 3 månader kvar!!!..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0