Pappas födelsedag.......säger Grattis!!!

När jag igår vände blad i almenackan., till september....stod det skrivit på 2:a sept.....Fars födelsedag.

Tänk så lite jag visste när jag i början av året...satt och skrev in alla födelsedagar i almenackan.

Vem kunde i sin vildaste fantasi tro...att den 2:a sept....skulle min pappa inte vara i livet.

Det är tur att man inte i förväg....vet vad som skall hända. El lite...brukar jag ju få till mej.
Är tacksam och glad för det.

Undra hur det är där du är idag...? Firar du din födelsedag? Hoppas det...att du sitter där på ditt moln...dinglar med benen och dricker en stor varm kopp kaffe och en god bit tårta!

Säger Grattis, älskade pappa!

Sovit så dåligt inatt......

Hämtade Josefine på fm, hon följde med mej till vårdcent i Ljungskile, där jag fick min B12.
Efter det åkte vi till Jenny.
Oj så stor Elsa blivit.....denna blonda...blåögda lilla tjej. Så syskonlik..och ändå...så olik.
Elin var också hemma...även hon har blivit såå stor.

Haft ett par mysiga timmar där...med mycket prat och fika. Var ju ett tag sedan vi sågs. Innan vi åkte hem, passade Jenny på att hämta Philip...tänk att han går i första klass!

När jag kom hem satte jag mej i solen på balkongen och läste.

Har varit ett FANTASTISKT väder!!!!

Nu på sen em...tog jag en löptur...skönt!

Känns ibland som jag är närmare...uppbrottet....men sedan blir det ett steg tillbaks igen.
Vet att det kommer...bara frågan om när...får väl ta den tid det tar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0