Så har det hänt igen......

Ja, vem kunde tro det i morse, när jag vaknade....att några timmar senare var min lilla moster inte kvar i livet....fattar ingenting!

Vaknade tidigt...åt frukost i sängen som vanligt och läste tidningen!

Mamma ringde sen, berättade att Stina åkt in med ambulans till Näl igår.
Best mej då, för att efter lunchen med Marianne, så skulle jag åka och hälsa på. Frågade Yo om hon ville följa med, och det ville hon.

Efter lunchen med Marianne...fick jag ett sms av mamma...läste det ett par ggr och fattade ingenting...el klart jag gjorde.

Blev inget Näl, för moster hade somnat in lungt och stilla, ingen fattar ngt...inte ens läkarna.

Men hon kände väl att hon var färdig här...så nu kan hon och pappa, sitta där på var sitt moln och dingla med benen!

Ringt min kusin och min faster.

Tänk..jag som har varit så lyckligt lottad, att ha alla kvar....
Nu är det bara mamma och faster kvar...i den generationen...tänk så liten släkt...vi har och har haft....

Yo och jag fikat på stan....sen hem och tvättade lite.....

Nu på em ringde dom från lasarettet...så i morgon 10.15 skall jag vara där för operation....lite....orolig....

Smsat...en del...med Mr M......

Nu ikv var jag hos Pia en sväng....

Sen blir det smycken av...bort med nagellack...osv...äta massor innan 24.00...ha ha.

Får se när jag klarar av att blogga här igen!

Kommentarer
Postat av: Inga Larsson

Beklagar din förlust.

Jag tycker ändå det var trevligt att hitta någon bloggare från Uddevalla

Kram// Inga

2010-09-09 @ 10:43:26
URL: http://Gittanspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0