Städdag...bl a....

Sovit dåligt......

Kom just på, att jag inte skrivit om en dröm jag hade natten till igår. Så konstig....

Drömde att jag var på fest av ngt slag...jag och mina anhöriga var uppklädda. Vid min sida stod Mr M..klädd i kostym och lagom brun. Det var inte såå konstigt...det märkligaste var...att min pappa kom och tog Mr M i handen och presenterade sig med sitt efternamn. Knepigt...?

Kan också precis beskriva en kostym, skjorta samt slips...som ngn av dom hade på sig. Säger då det....
Hade varit intressant med ngn som kan tyda drömmar....vad detta betyder...?

Idag har jag tvättat....sen skulle Mr M komma på frukost. Men icke...varför? Jo han var tvungen att åka till Gbg, och prata med försbolaget..ang sin båt.

Städat och fixat. Sen fikade Yo och jag i solen på Lejas.

Vid 15.00 åkte Yo och jag hem till Josefine och Niklas...därifrån vidare till Landvetter....och lämnat av dom.
Tänk...nu är dom påväg till Cypern. Avundsjuk...jag..? Nej inte alls...hahaha.

Hoppas dom får en underbar vecka...det är dom värda!!!

Varit och röstat idag..säger då det..
Yo var med och gjorde sin röst hörd...må jag säga....Varför...jo för att vi sympatiserar inte med samma parti...hihi.

Efter Landvetter bestämde vi oss för att stanna på IKEA, fikade där och gick runt lite.
Vem är där...jo Lennart....blev helt ställd. Denna långa, snygga...leende man....säger då det...
Pratade lite med varandra...kändes lite märkligt....ja ja, är som det är!

Var tvungen, när jag kom hem. Att ge mej ut på en lång löptur. Tvungen att rensa huvudet...vet dock inte om det hjälpte spec mycket!!! Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0