Summerar lite....

Tänker tillbaka lite....

4 månader närmare bestämt...

Vad har hänt under dessa månader...ja säg..vad har inte hänt!

Min pappa har dött...det har varit begravning....
Allt som kom efter det.....
Jag fick åka 2 ggr akut till las...för mina enorma utslag.....
Hjälpt lilla mamma att fixa lite saker....
Min moster har dött..hastigt...skall vara begravning 29:e sept
Jag har stelop, min vä tumme.....med allt vad det innebär..för en som är vänsterhänt...smärta...ja...lite...:(

Umgås fortf med Mr M......

Ja det var en kort summering...Hänt ngt...ja lite..kanske under dessa månader....

Men allt går...är positiv och är som jag insett..en stark, envis person!

Sen blir ju allting så mycket lättare...när jag omges av mina UNDERBARA döttrar, samt goda vänner..som alltid finns där....oavsett vad som än händer!
Idag har jag varit hos Karin på Laneberg...underbara Karin...fantastisk vän!

Efter det träffades Josefine och jag på Lejas. Så mysigt, bara vi två....älskar dej underbara unge!

Nu ikväll kom Yo efter jobbet på en macka......tänk att jag har två...döttrar som jag älskar så mycket!!

Slappar nu i soffan...måste nog ta en tabl...sen när jag skall sova...tyvärr....
Smsat lite med Mr M...han hade bl a varit inne hos Yo på jobbet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0