Valet.....

Vet inte riktigt vad jag skall säga...om detta valresultat!

Skall bli intressant och se hur detta utvecklar sig. Tänker inte närmare gå in på..här på bloggen. Vad jag tycker eller inte tycker om resultatet.

Hade svårt att somna inatt...

Vaknade sen vid 06.30....tvättade som vanl 07.00.

Sen har mamma hjälpt mej en del här hemma. Skojade med henne och sa att vi får göra ett RUT avdrag!!
Ha ha....

Sen gick vi på stan. Träffade Josefine..så vi var på Lejas och fikade.

Nu i em åkte lilla mamma hem.

Yo kommit med bilen.

Jag bakat en tårtbotten till...sen har jag lagt emellan dom...och forts..och fixa här hemma.

Blir 9 goda vänner här hemma i morgon kväll..trångt..jaa...men vi får.."knö"...

Skall ha lite...morgon mys..el om det blir fm mys...med Mr M i morgon!

Nej, nu skall jag fixa en kopp the..( the..någon..ha ha..) och en macka..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0