Vilken underbar dag!

I morse åkte jag och Yo, till kusten.

Vi stannade till på kyrkogården och pappas grav.

Sen hem till mamma. Vilket väder...helt otroligt!
Vi har suttit ute och både fikat och ätit middag. Var sååå varmt på balkongen, så Yo och jag satt i bara underkläderna!!

Innan middagen gick Yo och jag en promenad....satt och njöt i solen och av utsikten!
Har alltid sagt det...att jag skulle aldrig kunna bo i Hunnebostrand...men däremot ha ett sommarboende på Ödby Ö.
Men idag fick jag en sådan där ahha...upplevelse...kan tänka mej ett sommarboende i Hunnebo!
Här kommer lite foto från dagen....




Så varmt var det på mammas balkong.




Mmm...sååå gott!!!




































Hjälpt mamma. och bl a ta in utemöbler...samt få upp lite saker på vinden.

Yo och jag åkte hem på em.

Nu på sen em åkte Josefine och jag till Snäckan...såå mysigt!
Pratade om allt möjligt..härligt att kunna diskutera allt!!!
Pratade också om deras resa. I morgon åker dom till Cypern...avundsjuk...jag...nej inte alls...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0