7:e jan....forts......

Idag blev det som vanligt! Frukost i sängen och GP. Underbar start på dagen!
Ser ut att bli en fin dag, sol och inte så kallt!

Om en liten stund skall jag till Thn och träffa bästaste Susanne. Vi skall ses på Strandgatan. Skulle egentligen varit hem till dom och tittat på deras nya kök. Är så nyfiken!
Men vinterkräksjukan satte stopp för det. Så nu blir det fika på stan ist.

Är alltid kul att träffas, även om det inte blir så ofta. Men har så mycket jämt att prata om så när vi ses, känns det som om det var igår.

Kom just på, måste ha varit ngn gång i början på -80 talet som vi började att umgås. Är ett tag sedan!

Resten utav dagen vet jag ännu inte vad som händer!

Önskar er en underbar dag! Kram


Haft en så mysig fika på Strandgatan. Det var omgjort därinne. Förut gick det i en gammal stil. Nu var allt vitt och svart. Så stilrent!!
Vita väggar och svarta möbler. Så snyggt!

Har så kul med Susanne, har skrattat så tårarna har runnit. Behövde verkligen det!
Tack Susanne för en underbar fikastund!

Fick stanna på vägen till Thn...säger då det...denna spolarvätska. Måste åka nästa vecka till Vbg.

Så i morgon när vi skall till Gbg kör Josefine. Tackar för det!!!

Nu skall jag fixa lite här hemma.
Sen skall jag möta Pia, och vi skall gå en sväng till Harry´s. Var ett tag sedan så det skall bli mysigt!

Fick min bok med posten idag, som jag beställt.

Verkar vara en bok helt i min smak...:)

Bara titeln.....





Ha en fortsatt bra dag och kväll! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0