8:e jan...forts....

Godmorgon!







Idag blev det frukostmys vid tv:n och Nyhetsmorgon!
Annars när det är frukostmys brukar vi vara två, men idag är jag själv.
Lyssnade precis på Sissel Kyekjebö, som sjöng " Saknar dej nu ". Så fin text..

Tittar ut genom fönstret, det är grått och trist och snöar...givetvis! Det trista är att det snöar mer och mer.....

Om en stund kommer Yohanna hit för en fika.

Sen blir vi upphämtade av Josefine och vi skall åka till Gbg. Skall bli så mysigt!
Var ju ett par veckor sedan jag var där....
Skall senare på em träffa Anki, hon jobbar så vi skall ses när hon slutar. Skall bli så kul!

Ha en bra dag och var rädda om er!
Kram


Då var jag hemma igen, så skönt! Vilket väder och väglag..phu!

Vi stannade på Ikea på nervägen, kan säga att det var några flera än vi där. Sen skall vi inte prata om parkeringen, glashalt och så mycket vatten. Handlade ingenting.
Sen vidare till Gbg, gick lite på stan, verkligen glashalt.

Josefine fikade med en kompis, Yo och jag gick till Vanilj, där mötte Anki upp. Jättemysigt att ses!
När vi gick ut därifrån var det uppehåll, är såå vackert i stan. Alla granar, ljusdek osv är kvar. Fantastiskt!

Hemresan var jobbig...regnet vräkte ner, men en säker och bra förare, så gick det galant! Du kör fantastiskt bra, Josefine!

Hör hur regnet vräker ner här utanför nu.
Så skönt att vara hemma!
Har tagit en stor kopp kaffe och nu sjunkit ner i soffan. Skall titta lite på tv:n.

Ha en fortsatt bra kväll...Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0