Läste något så bra.......

Läste en text förut. Som jag bara måste lägga upp här. Därför får det ett eget inlägg!


" Det handlar inte om att hitta den man vill gå till sängs med,
  utan att hitta den man vill vakna upp tillsammans med.
  Det handlar heller inte om vem man vill leva livet tillsammans med,
  utan hitta den man inte kan leva utan.
  För i världen är du bara någon,
  men för någon är du hela världen!!!
  Det har sagts att vi bara behöver tre saker i livet,
  någonting att göra
  något att se framemot
  och någon att älska. "


Tyckte att detta var så otroligt bra!


Till dagen...snöat av och till. Yo och jag hart varit en sväng på Torp. Frös så om fötterna när jag kom hem, och det är först nu..som jag fått upp värmen.

Ikv blir det hem till Pia på lite glögg...el vin .

Hoppas att ni får en bra kväll och var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0