Söndagen 9:e jan

Godmorgon!

Får ännu en gång citera min pappa. Han sa alltid när alla helgerna var över att nu är det rena " oxeveckorna " framöver.
Vad menade han med det, då? Ja, att nu är det bara vanliga helger och ingen ledighet i veckorna. Alltså bara jobb.

Idag är en blåsig och ser ut att bli en mulen dag, med några plusgrader.
Snön har smält undan, rätt bra. Men risken är väl att det kommer mera. Är ju bara i början på jan, ännu.

Skall idag se om jag kan få ordning på min lilla bil och vad det gäller spolningen.
Om en stund skall jag hämta mina döttrar och vi skall först åka till Blomsterlandet. Köpa några tulpaner till min mamma, samt tre röda rosor att lägga på pappas grav. En från oss var!

Efter det skall vi åka till kusten och lilla mamma. Har inte varit där, på länge. Måste ju se hur mamma har julpyntat ( hon hade säkert plockat bort det tidigare, men nu skulle vi ju dit idag ).

Önskar....att jag kunde vrida tiden tillbaka, och att vädret vore såhär idag...:)





Varmt och skönt...:)


Ha en fantastisk dag, så hörs vi senare. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0