Tjugondag Knut.....forts.....

Så var då Julen över....för idag skall den ut..:)
Iof sig var det länge sedan jag tog bort julsakerna. Känns som om det blir tidigare och tidigare, jag plockar bort dom.

I morse var det drygt -10 C, ser ut att bli en fantastisk dag!
Skall strax hoppa in i duschen och sen iväg till Röda Rummet och fika med bästaste Anki.
Sen i em skall jag träffa Josefine.

Ha en bra dag och var rädda om er! Kram.


Haft en lång fika på Röda Rummet. Så mysigt....





Var bara tvungen att ta med detta kortet.....

Nu på em var Josefine och jag en sväng till Torp. Passade även på att ta en kopp....
Sen när jag var på hemväg ringde en god vän, och undrade vad jag gjorde.

Var ett tag sedan vi sågs, så jag fick besök.
 Jättemysigt...tänk att man alltid har såå mycket att prata om, trots att det är så sällan som vi både hörs och ses.

 Hoppas att nu får en fortsatt bra kväll!
Kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi hi hi.....Lilla Nickan då !!!

Syns precis vem hon tittar efter eller ???

2011-01-14 @ 09:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0