Trettondagen....

När jag gick upp i morse, snöade det bara lite. Men nu snöar det en hel del...stora, stora flingor som singlar ner.
Ja du Yo, undra hur Snobben ser ut..:)
Han har varit nakenhund i flera år nu...ha ha.

Skulle ju bli ett otroligt snöoväder idag, vill INTE!!!!

Vill ha det så här ist....





Sol och värme!!!!


Från det ena till det andra!

Måste visa kuddfodralet jag köpte igår...så fint!






Passar perfekt på min säng!

Tänkte när jag vaknade i morse..mm..nu skall jag gå upp göra frukost, ta med den och tidningen till sängen.
Ingen tidning..? Insåg då, att det inte kommer ngn idag..:(
Så det blev frukost framför tv:n och nyhetsmorgon.

Ser just nu på nyheterna, vad är det som händer..både i Sverige och runt om i världen?

Ett liv idag..är ingenting värt..varit mord i Sthlm igen....

Så vad händer idag...?
Är meningen att Yo ev Josefine och jag skall åka till Torp en sväng.

Sen i em och kväll får jag se vad som händer. Brukar ju alltid hända ngt, om jag bara vill..:)

Ha nu en bra dag därute och var rädda om er!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0