Trettondagsafton...

Förstår inte, varför jag sover ännu sämre nu, än jag gjort tidigare.
Somnar gott på kvällen, men sen vaknar jag efter ngn tim, är hopplöst!

Ja ja...blir nog bättre snart.

Idag en gråmulen dag. Snöar lite, skall tydligen bli en del både idag och framförallt i morgon.
Tänk att det är så långt kvar till våren.

Haft frukostmys...älskar dessa mornar! Sen var vi ute och tittade på min bil. Spolningen funkar ju inte. Blir så trött!
Kan ev ha frusit längst ner.
Får se om det tinar nu i helgen, annars blir det verkstad..för min lilla bil.
Sa det i morse...har ju en ny bil, för att slippa just detta med verkstaden. Iof sig har jag ju garanti, ja ja vi får se.

Vad händer mera idag då?

Skall träffa Lisbeth sen, efter det kommer May-Britt hit på en fika.
Sen ikv kommer Lisa hit och det blir lite ost, kex och vin. Mmm så gott!

Ha en bra dag....Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0