Vilken morgonhimmel.......forts....

Så vackert när jag tittar ut..himlen är svagt rosa och rimfrost på träden.....


Vilken natt, sov ca en tim sen vaknade jag..klarvaken. Fick lägga mej och läsa i ett par timmar. Slockande rund 02.30, sen vaknade jag 05.15 av alarmet på klockan.

Upp, åt frukost och fixade till mej. Sen åkte jag till Vänersborg. Skulle vara där 07.00 med min bil.

Åkte förbi ett hus påvägen, som såg ut som i en saga.
Har ALDRIG sett så mycket lampor och dekorationer någon gång. På både hus, uthus och saker i trädgården. Där var det iaf fortfarande jul.

Var på Peugeot knapp en timma. Snabbt och lätt...så vad var det då som hade hänt? Hmm...jo, en säkring hade gått!
Så nu fungerar spolningen som aldrig förr!!

När jag åkte hem, var det dimma på vissa ställen...annars denna rimfrost på träden...är fantastiskt vackert!

Tänk..klockan är bara 09.30, och så mycket jag redan hunnit med!!

Skall luncha med Lisbeth idag och tror även att jag skall träffa Yo.

Kan nog bli tippen idag..igen..haha..både för mej och Yo. Sen skall jag fixa lite här hemma....

Ha en fantastisk dag, och var rädda om er! Kram

Jaha, så har då Yo och jag varit till tippen igen! Efter det åkte vi en sväng till Torp, blev bjuden på fika. Tackar för det!
Sen en sväng till Blomsterlandet. Köpte lite tulpaner...så vackert!!

Pia har varit här på en snabb kopp, innan hon skulle på mote.

Hoppas ni får en bra kväll! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0